Шаблоны для Joomla 3 здесь

d63d8e64fbb8[B]Дитина змалечку звикає до того, що хитрощі та невелика брехня є в житті. На цьому побудована значна частина казок. Однак питання в тому, скільки тієї брехні іде від дитини. Якщо це буває інколи і вона малозначуща, на цьому особливо не слід зациклюватися. І батькам не треба дуже карати дитину. Краще розібратися в цій ситуації і мирно порозмовляти з дитиною. Тут треба враховувати, що діти "пробують на смак" різні життєві ситуації. Вони пропускають усе, що бачать, через себе. В тому числі й брехню, випробовуючи, як на це зреагують дорослі, зійде це їм з рук чи ні.[/B]

У жодному разі не слід відповідати дитині на брехню недовір`ям. Краще бути зайвий раз обманутим дитиною, аніж безпідставно їй не довіряти і намагатися зловити на неправді.

Чи слід звинувачувати у брехні маленьких діток? Ні, тому що правильніше це було б називати фантазією. У дітей дошкільного віку якраз іде становлення образного мислення і воно потребує свого тренування. Через це малі діти полюбляють видавати бажане за дійсне, уявно створюють собі ситуації, які є для них привабливими. Тобто вони не переслідують свідомої мети приховати правду.

Про навмисне приховування правди, обдурювання, введення в оману можна казати вже у дітей молодшого шкільного віку (6-11 років). Складніші механізми має брехня в підлітковому віці (11-15 років). Зі статевим дозріванням психіка підлітка стає нестабільною. Тому, з одного боку, вони можуть бути вразливими, з іншого - агресивними. У дітей підліткового віку брехня нерідко є формою бунту проти педагогів чи батьків, світу дорослих загалом.

Однак в обох вікових категоріях це здебільшого обумовлено вихованням у сім`ї. Найчастіше обдурює та дитина, у чиїй сім`ї панує директивний стиль спілкування. У ній думка дитини практично не враховується. Батьки спілкуються з дитиною авторитарно, мовою наказів та покарань. Звісно, дитина намагається уникнути покарання, тому й вдається до приховування правди за ширмою брехні. До того ж у цьому віці психіка дитини ще дуже вразлива, і їй боляче слухати довгі нотації.

У такому разі брехня є захисною реакцією дитини, способом подолати свій страх перед покаранням та визнанням своєї невдачі. Так дитина захищає повноцінність своєї особистості. Тому батькам слід знати, що брехня - це наслідок неправильного виховання дитини. І передусім саме батькам слід переглянути своє ставлення до дитини.

Привчити дітей до брехні можуть і самі батьки - матері хтось телефонує, а вона просить сказати, що її немає вдома. Або інша ситуація - батьки обдурюють дитину, обіцяючи їй щось купити і не виконують цього. З часом у дитини формується стереотип, що обдурювати - це нормально. І вона починає чинити аналогічно.

Щоб дитина не брехала, не мала інших негативних форм поведінки, в сім`ї мають запанувати довір`я та партнерські взаємостосунки. Якщо дитина в чомусь помилилася, її не треба огульно карати за помилки. Натомість сісти разом з дитиною і проаналізувати їх з позицій дружби, досвіду старшого. Запитуйте дитину: "Чому ти помилилася? Які ти з цього зробиш висновки?" І намагайтесь уникати нотацій на зразок: "А я ж тобі казала", "Я так і знала", "А це тому, що ти мене не слухалась" і т. п. Після довірливої розмови помилка дитини стане для неї дорогоцінним даром досвіду. І в подальшому вона намагатиметься уникнути такої помилки. До того ж у разі такого дружнього аналізу невдач дитини ні її самоцінність, ні самооцінка не страждають.

[B]Батьки пам`ятайте[/B]

Сприймайте дитину безумовно. Любіть її не за те, що вона гарна, розумна, здібна, добре навчається, допомагає. Любіть її просто за те, що вона є.

Можна виражати своє незадоволення окремими діями дитини, але не дитиною в цілому.

Можна засуджувати дії дитини, але не її почуття, хоч якими б небажаними чи недозволеними вони були. Якщо ці почуття з`явилися, отже, для цього є підстави.

Незадоволення діями дитини не повинно бути систематичним, інакше воно переросте у її неприйняття.

Поступово, але неухильно знімайте з себе турботу та відповідальність за особисті справи вашої дитини і передавайте їх їй.
Давайте змогу дитині зустрічатися з негативними наслідками її дій або бездіяльності. Тільки тоді вона буде дорослішати і ставати "свідомою".

Карайте дитину, залишаючи її без хорошого, аніж роблячи їй погано.

Пам`ятайте, що дитина постійно шукає і навіть бореться за позитивне ставлення до себе. Бо позитивне ставлення до дитини - це основа її психологічного виживання.

[URL=https://health.unian.net]Джерело[/URL]

 соціальні мережі
Вас ніколи не бентежила захопленість дітей соціальними мережами? Чому вони так багато часу приділяють віртуальному спілкуванню? Адже не просто так діти з такою зацікавленістю і захопленням переглядають свої сторінки в інтернеті та стежать за оновленнями на сторінках друзів, багатьох з яких і в очі не бачили. Хіба не може виявитися, що соціальні мережі, насправді, не такі безпечні?

Соціальна мережа? А ви про що?

Уявімо багатоповерховий будинок, в якому зібралися люди різних професій, віку, національностей, релігій, культур. Тут доведеться провести багато часу, тому потрібно налагоджувати відносини для зручного співіснування. Люди починають ділитися на групи за інтересами: іноземців об'єднує мова, віруючих - церква, когось - професія чи хобі. Кожна людина входить в кілька груп одразу, і, отже, коло його спілкування розширюється.
Комп'ютер - це двері в інтернет-простір, це «дім», в якому зібралася величезна кількість людей, що прагнуть налагодити зв'язок з навколишнім світом. Соціальна мережа в цьому випадку є інструментом, за допомогою якого цей зв'язок налагоджується. У кожного є власна «кімната» (своя сторінка), а «зали відпочинку» представляють собою групи за інтересами, спільноти, ігри. Тобто, соціальна мережа - це єдиний інформаційний простір, дуже зручний і простий спосіб комунікації.
Але ж скільки тут непотрібного, шкідливого! І, що найголовніше, величезна кількість небезпечних сторінок, що містять порнографію та насильство. Навіщо це дітям?
Звичайно, не можна заборонити їм заходити в інтернет і припинити користуватися соціальними мережами. Як мінімум, така спроба буде марною: користуватися все рівно будуть, тільки таємно. Можливо, варто подумати про пошук альтернативи, безпечного місця в інтернеті, де можна бути спокійним за своїх дітей?

Вихід з цієї ситуації

Існує величезна безліч різних статей, досліджень, тисячі інтернет-сторінок на тему соціальних мереж та безпеки дітей в інтернеті. І якщо ви переглянете всю цю інформацію, ви побачите, що вихід, все-таки, є. Альтернатива - єдина освітня мережа.
В принципі, це та ж соціальна мережа, але яка спрямована на аудиторію шкіл всієї країни. У ній можуть зареєструватися лише керівники шкільних установ, учні, та їх батьки. Мережа суворо модерується. Такі ресурси вже широко використовуються в США, Японії, Індії, Латвії, Південній Кореї, Малайзії, Великобританії, Росії та в багатьох інших країнах. Дитині в цій мережі дуже цікаво: вона має можливість брати участь в онлайн-олімпіадах, конкурсах, проходити тести, грати в освітні ігри. Крім того, мережа являє собою потужну платформу для навчання: в неї впроваджені такі інноваційні технології, як електронний журнал, електронний щоденник, величезні електронні бібліотеки, перекладач, можливість віртуального репетиторства, використання аудіо-відео матеріалів для допомоги в навчанні та багато іншого.
Батьки можуть в режимі онлайн контролювати успішність дітей та відвідування ними школи. Погодьтеся, що це дуже важливо, адже не завжди виходить поспілкуватися з класним керівником або потрапити на батьківські збори.
Наша країна також не відстає від прогресу. За підтримки Міністерства освіти, науки, молоді та спорту України, а також Інституту інноваційних технологій та змісту освіти в Україні створено безкоштовний Всеукраїнський проект «Щоденник.ua». Це абсолютно безпечний інформаційний простір, який сприяє об'єднанню всіх шкільних установ країни, всіх учнів, батьків, педагогів. Вже зараз на ресурсі зареєстровано майже 5 тисяч шкіл і півмільйона користувачів. Дитина відчуває себе дуже комфортно, має можливість без проблем спілкуватися зі своїми друзями, грати з ними в ігри, брати участь у всіляких конкурсах, тестах, олімпіадах. Батькам не варто турбуватися, школяр не потрапить на шкідливу інформацію, тому що проект постійно перевіряється адміністрацією. Тут дітям пропонують тільки корисні, розвиваючі теми і поле для соціального спілкування між собою. І це крім того, що ресурс «Щоденник.ua» - це величезна допомога і підтримка в навчанні.
Зрештою, встежити за дітьми не завжди можливо, зате можна запропонувати їм безпечну альтернативу.

[URL=https://shodennik.ua/]https://shodennik.ua/[/URL]

Родинне життя

Харчування

Здоров'я

Copyright © 2007 - 2019 Ресурс для батьків "Малеча" Всі права застережено.