allinav, я робила у Інтерсоно в Михайлишин, але всі призначення по гормонах я робила собі сама і підтримку в декілька раз від першого дня я збільшила собі сама, потім просто поставила її перед фактом, вона нічого мені не казала, бо розуміла, що я не зовсім "зелена". А те, що лікарі дратуються від розумних пацієгтів я знаю адже чим розумніший пацієнт тим важче ним маніпулювати. Звичайно моя мрія на 100% довіритися лікареві (і враховуючи, що я сама лікар, то мене страшенно дратують пацієнти, що нагугляться, а тоді йдуть в лікарню, я таких зазвичай посилаю лікуватися в гуглі), але так склалося моє життя, що я не вірю гінекологам, нікому.... Можливо, якби мені вчасно трапився хороший лікар, то не було б 15 лперацій і не потрібно було б ЕКЗ...
Справа в тому, що є пацієнти, які начитаються, повиривають з контексту інформацію, а тоді приходять і починають вчити лікаря, так робити не варто, бо нічого доброго з того не вийде, якщо людина далека від медицини і незнає процесів, то вона всерівно весь пазл з інформації в голові не складе.
Не намагайтеся показати лікареві, що ви страшенно розумна і начитана, просто будьте уважною на всіх етапах. Якщо ви вже готові до протоколу і починаєте, то:
1. контролюйте ріст фолікулів і обов'язково запитуйте про ендометрій на кожному УЗД під час стимуляції ( в цей час їжте грейпфрути хоча б один щодня, якщо ендометрій буде гірше рости, а це можливо при використанні стимулюючих препаратів,то в дні від пункції до підсадки можна вставляти вагінально віагру, 1табл ділите на 4 частини і кожні 6 год - випробувала на собі, раджу лише те, що робила сама)
2. пийте фолієву, вітаміни групи В, омегу3 ненасичені кислоти від першого дня стимуляції
3. після пункції і в подальшому вживати багато рідини, 3 літри за добу, але не кофеїновмістні напої, білкова їжа, морепродукти.
4. в день підсадки здайте д-димер, прогестерон і естрадіол.