gototopgototop

Вагітних пропонують штрафувати за паління

PDFДрукe-mail

Новини

Написав Елла

(9 Голосов)

pragnТак, законопроектом накладається "заборона щодо володіння або споживання алкогольних та тютюнових виробів особами, які не досягли 18 років та вагітними жінками".

 

 

Немовлята пам’ятають, що їли їхні мами під час вагітності - вчені

PDFДрукe-mail

Новини

Написав Елла

(5 Голосов) babyФранцузькі вчені виявили, що немовлята здатні розпізнавати запахи, з якими "познайомилися" ще в лоні матері.

Більше того, такими чином харчові вподобання майбутньої мами можуть передатися її синові або доньці.

Дослідники з European Centre for Taste Science, що в Діжоні, залучили до експериментів 24 немовлят. Причому половина їхніх мам протягом 10 днів перед пологами ласували печивом з анісом.

 
 

Голова Львівської обласної державної адміністрації та міський голова Львова закликають допомогти

PDFДрукe-mail

Новини

Написав Віллі Вонка

(38 Голосов)

У суботу у міську клінічну лікарню №8 з важкими опіками потрапило 4 жителів села Долинівка Сколівського району. Серед потерпілих – 3 дітей та дідусь. Стан усіх потерпілих вкрай важкий. Потрібне термінове хірургічне втручання та лікування у Бостонській медичній клініці.

Як повідомив головний лікар 8-мої лікарні Василь Обаранець, дідусь зазнав 90% опіків, дівчинка віком 13 років – 80% опіків, хлопчик 11 років – 80% опіків та хлопчик 2 років – 40% опіків.

Усі перебувають у реанімаційному відділенні. Стан вкрай важкий. Наші американські колеги з Бостонської медичної клініки готові допомогти,були проведені відповідні переговори. Однак, потрібна допомога з транспортуванням. Відтак, голова Львівської обласної державної адміністрації та міський голова Львова координують вирішення цього питання.

Я

 
 

Розвінчання поширених міфів: кава шкідлива для здоров’я

PDFДрукe-mail

Новини

Написав Елла

(23 Голосов)

cofeБільше половини дорослих українців п’ють каву щодня. Останні наукові дослідження показують, що помірне споживання може зменшити ризики деяких захворювань.За словами експерта школи нутриціології Гарвардського університету, професора, Роба ван Дама, чашка кави – це більше, ніж просто напій, що містить кофеїн.

"Насправді це суміш сотень хімічних сполук, які можуть принести багато користі для здоров’я.

 
 

Вживання червоного вина знижує ризик розвитку раку грудей - вчені

PDFДрукe-mail

Новини

Написав Елла

(1 Проголосовало)
1Американські дослідники з медичного центру Cedars-Sinai з'ясували, що вживання червоного вина в помірних кількостях знижує ризик розвитку раку молочної залози.
 У дослідженні вчених взяло участь 36 жінок у період, що передує менопаузі. Вони були розділені на дві групи:

- Жінки, які вживали червоне вино (Каберне Совіньон)

- Жінки, які вживали біле вино (Шардонне).


Протягом одного місяця, вони випивали келих вина щовечора. Через 30 днів групи помінялися, тобто жінки, які вживали червоне вино перейшли на біле.Кожна учасниця дослідження здавала кров чотири рази, тобто два рази на місяць, щоб перевірити рівень гормонів, повідомляє Winespectator.com.В результаті, дослідники виявили, що червоне вино знижує рівень естрогену, що в свою чергу уповільнює зростання стовбурових ракових клітин.

Співавтор експерименту – Гленн Д. Браунштайн (Glenn D. Braunstein), доктор медичних наук, пояснив, що, хоча в білому вині/винограді, схоже, не так багато захисних речовин, які знайдені в червоному вині/винограді, але це не обов'язково означає, що біле вино підвищує ризик розвитку раку молочної залози.

Результати своїх досліджень учені опублікували в одному з найпопулярніших видань проздоров'я - Journal ofWomen's Health.

У документі автори пояснили, що хімічні речовини в насінні і шкурках червоного винограду трохи знижують рівень естрогену і підвищують рівень тестостерону у жінок в періоді менопаузи - тим самим зменшуючи ризик розвитку раку молочної залози.

Дослідники підкреслюють, що червоний виноград і червоне вино багаті на корисні речовини. Згідно з їхніми рекомендаціям, при виборі спиртних напоїв жінкам краще віддавати перевагу червоному вину, але не вино зі свіжого винограду.

Це дослідження суперечить поширеній думці, що споживання всіх видів спиртних напоїв підвищує шанси розвитку раку молочної залози у жінок, тому що алкоголь підвищує рівень естрогену, який, у свою чергу, стимулює зростання ракових клітин.

Джерело: http://life.pravda.com.ua

 
 

Останні повідомлення форуму

Афіша

Немає подій