На що я маю право в поліклініці? що нам можна вимагати від людей в білих халатах?
Відправлено 19 травень 2009 - 23:18
Під час вагітності я зробила скандал через лікаря, в якого стояла на обліку. Вона, як багато хто з лікарів поступає, коли йдеш до них не по знайомству, жахливо до мене ставилась, ображала і навіть доводила мене до сліз. Чоловік до головного лікаря ходив, то мені гінеколога поміняли.
А от зараз я в поліклініці маю ставати з дитиною на облік. І лікар, який є по нашому району мене також абсолютно не задовільняє. Ні як спеціаліст, ні як людина. Чи маю я право обирати собі дільничого лікаря? і як це їм довести без скандалів?і чи зобовязана ходити до них по суворому чітко визначеному графіку? Бо як вагітна була, на кілька днів запізнилась, то вони додому видзвонювали, записки в дверях залишали, шоб я терміново зявилась. А сама лікар мене потім відчитувала, ніби я щось дуже зобовязана. Це ж я для себе ходжу. І для своєї дитини. І в той час, коли можу, а не коли їм потрібно.
Відправлено 19 травень 2009 - 23:42
Користувач подумав і додав через 1 хв.:
меня не очень то любят в поликлинике, но врача сменить не удалось

У щасливої жінки 2 імені - КОХАНА та МАМА
Відправлено 20 травень 2009 - 00:14
withouthead (20.5.2009, 0:18) писав:
Під час вагітності я зробила скандал через лікаря, в якого стояла на обліку. Вона, як багато хто з лікарів поступає, коли йдеш до них не по знайомству, жахливо до мене ставилась, ображала і навіть доводила мене до сліз. Чоловік до головного лікаря ходив, то мені гінеколога поміняли.