Кістоз і полікистоз яєчників у кого такий ж діагноз?
Відправлено 22 жовтень 2008 - 12:32
Але місячні були не регулярні. Робила УЗД, здавали аналізи - полікистоз, потім тенденція до полікистозу.
я сама не лікар, але трохи читала про це. Я так зрозуміла, що після місячних, на 14 день коли тріскає фолікул і має має виходити яйцеклітина, а коли цей полікистоз - фолікул не тріскає (не вистачає сили, гормону тобто) відповідно не виходить яйцеклітка тоді жінка не може завагітніти...
Хоча читала що жінки проходили лікування і виношували здорових діток!
Зараз за рекомендацією лікарки (кажуть грамотна тьотька )приймаю Діане-35 (3- місяць)
Чи не стикалися Ви з таким... і як лікувалися? чи народжували діток.. самі розумєте, питання дуже хвилює...

я вірю в дива
Відправлено 22 жовтень 2008 - 13:22
Відправлено 22 жовтень 2008 - 13:54
Відправлено 22 жовтень 2008 - 14:27

"Жизнь слишком коротка, чтобы тратить ее на диеты, жадных мужчин и плохое настроение!" Ф.Раневская
Відправлено 22 жовтень 2008 - 21:44
Відправлено 23 жовтень 2008 - 08:11

я вірю в дива
Відправлено 23 жовтень 2008 - 08:22
Відправлено 08 листопад 2008 - 17:27
Інша лікар порадила спочатку залікувати ерозію,-- пролікували, теж ніяких зрушень, майже рік приймала дуфастон, який налагоджував місячні і не є протизаплідним. Тільки перестала приймати-- знову затримки, взагалі припинилися місячні. Мені сказали, що дітей не буде (як тільки лікар могла так казати!)
Нарешті знайшла лікаря, яка на всі подібні заявки попередніх колег відповіла, що лише Бог дає дитинку. Вона мені давала гомеопатичні препарати, які стимулюють овуляцію. Дивилася часто на УЗД.
Саме в тому циклі, коли лікар казала вже нічого не вийде, я припинила пити всі таблетки, поїхала на відпочинок, побувала в монастирі у сестер, на природі, я раптом відчула, що вагітна знову.
Малюку вже 7 міс. Вдячна Богу за це щастя, стареньким сестрам, які за мене молилися, чоловіку, який підтримував і вірив разом зі мною.