Вагітність моя проходила добре, і так мені було затишно з животиком, що й розставатись не хотілось. Але мав настати час, коли побачу свого синочка. Одної ночі на 39 тижні, прокинулась від легких перейм, а в туалеті побачила слиз. Чоловік, який теж чомусь прокинувся хотів вже збиратися в лікарню, але я його заспокоїла, мовляв може то фальшиві, давай спати. Пам’ятала, як на курсах розказували, що якщо це справді пологи, то не заснеш, і плюс якщо перейми легкі, то треба старатись заснути і набратись сил перед майбутніми пологами.
З горем пополам трохи поспала, а вранці поїхала по робочих справах. Потім пройшла півцентру до свого офісу, перейми вже трохи дошкуляли. На першу годину у мене було призначено вимірювання серцебиття плоду (лікар з пологового хотіла перестрахуватись), то я владнавши пару робочих питань, кажу своїм дівчатам «па-па, не знаю чи прийду завтра, бо може народжу
Ми планували пологи разом з чоловіком, а він в той час за 100 км об’єкт важливий завершує. То я лікарю своєму не поспішала дзвонити, не хотіла сама без чоловіка їхати. Щось спробувала поїсти, взялась прасувати і танцюю біля тої дошки від болю. Слиз вже з прожилками крові, перейми часті, о 16-й подзвонила лікарю. Розповіла їй про ситуацію, вона відразу: «за годину бути в лікарні». Ну що ж, речі давно спаковані, поголилась якраз два дні перед тим (мабуть на той час вже б не змогла), прийняла душ, передзвонила чоловікові, домовились, що я візьму тільки ті речі, що треба на самі пологи плюс медикаменти і т.п., а він підвезе все решта (постіль, змінний одяг на решту днів). Брат мене відвіз, лікаря моєї ще не було, сказала по телефону, що мене огляне хтось інший (то здається якась старша акушерка чи медсестра була). Пам’ятаю цю фразу на огляді: «відкриття два пальці, то вже роди». Поки там усі формальності, я лише переживаю, щоб до мене чоловіка пустили (начиталась про всілякі випадки про зірвані партнерські пологи), а мені кажуть «сама за ним вийдеш» (так і було).